W dzisiejszych czasach, również w modzie, cenimy sobie indywidualizm – chcemy wyglądać wyjątkowo, wyróżniać się stylem i wyrażać swoją osobowość poprzez modę. Dlatego personalizacja odzieży staje się coraz bardziej popularna. Na znaczeniu zyskuje także odpowiedzialna moda (m.in. w formie upcyklingu, czyli nadawania starym przedmiotom – także częściom garderoby – nowego znaczenia), ponieważ stawia na zrównoważoną konsumpcję i świadome podejście do środowiska. Stąd właśnie pomysł na zorganizowanie w gliwickim FORUM cyklu jesiennych wydarzeń pod hasłem Back 2 Jeans. Co jeszcze czeka nas w ostatni weekend października?
Personalizacja ubrań (25-26.10)
W tych dniach, każdy, kto zakupił odzież jeansową w jednym ze sklepów FORUM, biorących udział w akcji, będzie miał okazję nadać jej niepowtarzalny charakter. Na specjalnym stoisku dostępne będą różnego rodzaju naszywki i prasowanki, a żeby wziąć udział w kreatywnej zabawie, wystarczy okazać paragon z zakupu. Ponadto, podczas dwudniowej akcji, można również za okazaniem paragonu na kwotę min. 150 zł (na maks. dwóch paragonach) otrzymać 1 z 260 toreb denim i też poddać ją personalizacji w Punkcie Personalizacji na scenie głównej.
Personalizacja ubrań, toreb i dodatków będzie dostępna:
- 25 października: 15:00–20:00
- 26 października: 12:00–19:00
Wielki finał z Jackobem Buczyńskim (26.10)
Finał akcji odbędzie się w 26 października od godz. 13:30 z udziałem Jackoba Buczyńskiego – znanego projektanta mody, który promuje upcykling i modę zrównoważoną. Jackob ogłosi wyniki konkursu moodboardowego dla klientów FORUM oraz wręczy atrakcyjne nagrody własnego projektu. Dodatkowo, między 12:00 a 18:00 odbędą się warsztaty „Drugie życie odzieży”, prowadzone przez studentów Akademii Śląskiej.
– Centrum Handlowe FORUM to miejsce, które łączy w sobie różnorodne aspekty życia społecznego – od wydarzeń dotykających istotnych kwestii społecznych, po modę, rozrywkę i angażujące konkursy z nagrodami. Dzięki takim inicjatywom jak Back 2 Jeans chcemy nie tylko inspirować naszych klientów do wyrażania siebie poprzez modę, ale także zwrócić uwagę na coraz ważniejsze tematy, dotyczące m.in. zrównoważonej konsumpcji i odpowiedzialności za środowisko. Organizując warsztaty, konkursy i spotkania z takimi twórcami jak Jackob Buczyński, dajemy naszym klientom możliwość nie tylko świetnej zabawy, ale i udziału w wartościowych wydarzeniach, które promują modę z przesłaniem” – mówi Alicja Suchańska-Królica, menadżer ds. administracji i marketingu w CH FORUM.
CENTRUM HANDLOWE FORUM W GLIWICACH
FORUM: centrum handlowo-rozrywkowe o pow. handlowej 43.000 mkw., położone w ścisłym centrum
Gliwic. W 2017 roku obiekt przeszedł gruntowną modernizację części wspólnych i pasażu, pojawiły się także nowe ciągi komunikacyjne i rozwiązania funkcjonalne. Wśród około 120 najemców CH FORUM są renomowane marki modowe i z sektora „zdrowie i uroda”, w tym m.in.: C&A, Deichmann, Douglas, Half Price (Grupa CCC), H&M, KappAhl, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, SuperPharm. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: RTV Euro AGD, Pepco, Empik, Martes Sport, Smyk, TEDi, DUKA, Home&You. Część rozrywkowa CH FORUM to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City – jedyny multipleks w Gliwicach, klub fitness Interfit Club, a także Bajkowy Labirynt – Centrum Rozrywki. W strefie restauracyjnej o oryginalnej architekturze i stylistyce, najemcy oferują dania różnych kuchni i stylów. Strefa jest przyjazna pupilom i ma wydzielone miejsce dla posiadaczy zwierząt. W centrum pod nazwą Biblioforum działa - jedna z nielicznych w Polsce - filia miejskiej biblioteki publicznej.
Właścicielem CH FORUM w Gliwicach jest DEKA Immobilien GmbH; zarządcą: MVGM, jedna z czołowych w Europie firm w obszarze zarządzania nieruchomościami.