Dzięki nowej aplikacji KŚ można nie tylko kupować bilety, ale również generować faktury i dokonywać zwrotów niewykorzystanych biletów, wyszukać konkretne połączenia kolejowe (bezpośrednie lub z przesiadkami) oraz dowiedzieć się jak w razie konieczności skorzystać z Zastępczej Komunikacji Autobusowej.
– Prace nad aplikacją trwały od kilkunastu miesięcy. Kaeśka pomyślnie przeszła testy. W ostatnich tygodniach, jej działanie sprawdzali również pracownicy spółki. Teraz, do testowania aplikacji zapraszamy pasażerów Kolei Śląskich – zachęca Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.
Kaeśka - „Testuj z Nami”
Aby zachęcić podróżnych do testowania nowej aplikacji KŚ od 1 stycznia 2025 r. uruchomiły promocję „Testuj z Nami”. Dzięki niej kupujący bilety za pomocą Kaeśki uzyskać mogą w najbliższych tygodniach 30-proc. zniżki przy zakupie biletu na pojedynczy przejazd, biletu miesięcznego, bądź biletu w ramach specjalnych ofert (np. “Świąteczne Koleje Śląskie”). Nie mogą natomiast kupić z rabatem np. biletów rocznych, biletów w ramach Taryfy Max Bilet oraz biletów z Taryfy Krakowskiej i Biletu Zakopiańskiego.
Jednocześnie, jak zastrzega przewoźnik, w innych internetowych kanałach sprzedaży oraz w biletomatach przestała obowiązywać 10-proc. zniżka na zakup biletów KŚ. Sama oferta dla testujących jest limitowana i będzie obowiązywała do wyczerpania puli promocyjnych biletów. Co kiedy owa promocyjna pula się wyczerpie? O tym na razie przewoźnik milczy.
– Liczymy na wszelkie uwagi użytkowników Kaeśki, bo to dopiero pierwszy etap. W przyszłości aplikacja będzie rozwijana o kolejne funkcje – podkreśla Bartłomiej Wnuk.
Użytkownicy Kaeśki mogą przesyłać swoje spostrzeżenia i uwagi na adres: kaeska@kolejeslaskie.pl.
Może Cię zainteresować: