To już czwarta edycja konkursu Golden M, którego finał odbył się 26 stycznia w warszawskiej centrali firmy MediaMarkt. Podczas gali, na której obecni byli przedstawiciele sklepów wyróżnionych we wszystkich edycjach, rozdano statuetki. Trafiły one do dyrektorów trzech marketów, które klienci ocenili najlepiej pod względem obsługi kupujących oraz atrakcyjności:
- MediaMarkt Tychy (ul. Towarowa)
- MediaMarkt Gdynia I (ul. Kcyńska)
- MediaMarkt Warszawa III (Aleja Krakowska)
- Sercem tego sklepu są ludzie. To dzięki naszemu zgranemu zespołowi klienci są zawsze zadowoleni i wychodzą od nas z uśmiechem na twarzy. Nasz klient nie czułby się tak dobrze w tym miejscu, gdybyśmy my się tak nie czuli. Praca z wami to prawdziwa przyjemność, dlatego bardzo wam dziękuję za wasze zaangażowanie i energię do działania - powiedziała podczas gali Golden M Aneta Garasimowicz, dyrektor MediaMarkt Tychy.
Niełatwe zadanie
Wejście w posiadanie statuetki Golden M nie jest łatwe. Aby otrzymać miano złotego marketu, należy spełnić szereg ściśle określonych warunków. Jest to chociażby badanie opinii klientów o sklepach, odpowiednio wysokie oceny marketów w Google czy ilość eventów przygotowanych dla klientów przez każdą z placówek.
Pierwsza edycja programu odbyła się w 2021 roku. Od tej pory markety konkurują o miano złotego sklepu, stale doskonaląc swój poziom obsługi klienta, czy organizując w swoich lokalizacjach ciekawe wydarzenia dla odwiedzających. Dotychczas nagrodę za wybitnie wysoki poziom obsługi klienta otrzymało 15 marketów.
Wysoki poziom bez względu na wszystko
Tytuł „złotego marketu” przysługuje każdemu z nagrodzonych sklepów przez rok. Jednak jak mówią przedstawiciele sklepów, które zostały nagrodzone podczas poprzedniej gali pół roku temu, nie ma to wielkiego znaczenia – złote ekipy nie zamierzają bowiem porzucać swoich standardów!
- Nie ma dobrego poziomu sprzedaży bez dobrej obsługi klienta. Sercem każdego sklepu, dzięki któremu obsługa ta stoi na wysokim poziomie, są właśnie nasi pracownicy. Jestem dumny, że pracownicy MediaMarkt są nie tylko profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale również pełnią rolę prawdziwych ambasadorów marki – powiedział Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Zarządzający MediaMarkt Saturn Polska, podczas gali Golden M.
Dla
MediaMarkt ważna jest nie tylko dbałość o jak najwyższą obsługę
klienta, ale również o samych pracowników. Nie ma bowiem
pozytywnego doświadczenia klienta bez zgranego i zadowolonego z
pracy zespołu. Pracownicy każdego ze sklepów sieci to nie tylko
sprzedawcy, ale profesjonalni doradcy, którzy pomogą klientowi
wybrać najlepszy dla niego produkt lub usługę. Zabezpieczenie
ekranu folią ochronną, konfiguracja komputera lub tabletu, sprzedaż
ubezpieczenia – to tylko niektóre z nich. Udając się po zakup
sprzętu elektronicznego, warto wybrać sklep, w którym z pewnością
zostaniemy obsłużeni z najwyższą jakością.
Zapraszamy
do salonu MediaMarkt w Tychach!
Gemini
Park Tychy
ul.
Towarowa 2a,
43-100
Tychy
Godziny
pracy:
Poniedziałek – Sobota 10:00 – 21:00
WWW | FACEBOOK