Nielimitowane „La Dolce Vita” prosto z Tychów. I z Leonardo DiCaprio w roli głównej. Czyli jak przesiedzieć cały dzień w samochodzie

Włoski styl prosto z Tychów? Na to wygląda. Znów bowiem możemy oglądać Leonardo DiCaprio w reklamie Fiata. Tym razem modelu 600e, którego produkcja rozpoczyna się w tyskiej fabryce koncernu Stellantis.

Fot. Fiat/ „The Italian Upgrade ft. Leonardo DiCaprio”
Leonardo Di Caprio w reklamie Fiata 600e

Reklama „The Italian Upgrade ft. Leonardo DiCaprio” to kolejna już odsłona współpracy amerykańskiego aktora, producenta filmowego, a także zaangażowanego działacza społecznego i ekologicznego, z marką Fiat. I zarazem kontynuacja reklamy „The Driver” sprzed roku, która była poświęcona modelowi 500e. W klipie „The Italian Upgrade” w roli głównej występuje elektryczny Fiat 600e. Z Tychów.

DiCaprio i czerwona „sześćsetka”

Za reklamą, której premiera – przy okazji premiery kilku nowych modeli Fiata – odbyła się w tym miesiącu w dzielnicy Turynu, Lingotto, stoi agencja Migrante (Za klip „The Driver” odpowiadała z kolei agencja Leo Burnett). Muzyka powstała we współpracy z Alfredo Rodríguezem, kubańskim kompozytorem i pianistą jazzowym – uznanym przez Quincy Jonesa za jednego z dwunastu najlepszych pianistów na świecie.

Czyniąc długą historię krótką: DiCaprio za kierownicą czerwonego Fiata 600e – Włosi, przy okazji premiery nowego modelu, odnowili partnerstwo z (RED), organizacją walczącą z AIDS – jest tak szczęśliwy, że nawet nie chce wysiąść z nowej „sześćsetki”. – Będziesz tu siedzieć cały dzień? Czy mam prowadzić? – pyta z nadzieją w głosie jego człowiek we Włoszech. Uwaga, spoiler: DiCaprio nie przemieścił się na fotel pasażera. Nie wysiadł też z samochodu.

Słodkie życie z Tychów

W reklamie pojawiają się informacje dotyczące upgrade’u elektrycznego samochodu. Pojawia się też hasło „Unlimited Dolce Vita”. A co najlepsze – to nielimitowane słodkie życie przyjechało do Włoch prosto z Tychów. Bo produkcja nowego Fiata 600e rozpoczyna się właśnie w tyskiej fabryce Stellantis. Bo po trzynastu latach przerwy „sześćsetki” (czyli: seicento) znów będą zjeżdżać z taśm produkcyjnych tyskiego zakładu. Tym razem jako elektryczne crossovery segmentu B.

Do włoskich klientów pierwsze Fiaty 600e wyprodukowane w Tychach mają trafić już we wrześniu. Na innych rynkach, w tym także polskim, samochody mają się pojawić w kolejnych miesiącach. Fiat 600e to 4,17-metrowy długości, 5-drzwiowy crossover z 360-litrowym bagażnikiem. Akumulatory litowo-jonowe o pojemności 54 kWh mają zapewniać zasięg ponad 400 km w cyklu mieszanym WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) i ponad 600 km w cyklu miejskim. Ceny mają zaczynać się od 36 490 euro.

Fiat 600e. Fot. Stellantis
Spawalnia w tyskiej fabryce (2019)

Może Cię zainteresować:

W tyskiej fabryce Stellantis rozpoczęła się regularna produkcja Europejskiego Samochodu Roku 2023. Koncern sprzedał do tej pory 10 tysięcy Avengerów

Autor: Grzegorz Lisiecki

07/02/2023

Rekord w Tychach

Może Cię zainteresować:

12,5 miliona samochodów, czyli kolejny rekord tyskiej fabryki. Jubileuszowy pojazd to hybrydowa „pięćsetka”, którą kupił klient w Belgii

Autor: Grzegorz Lisiecki

29/09/2022

Subskrybuj ślązag.pl

google news icon