Sieć sklepów MR.DIY chce podbić Polskę. Zaczyna od Górnego Śląska.
Pierwszy sklep MR.DIY w Polsce jest w CH Platan w Zabrzu
W Centrum Handlowym Platan w Zabrzu powstał pierwszy dyskont pod tym szyldem. Oficjalne otwarcie odbędzie się 23 listopada 2024 r.
W programie otwarcia m.in.
- Spotkanie z Mamą na Obrotach,
- Konkursy i zabawy z nagrodami,
- Pokazy tańca w choreografii Michała MajKela Kalcowskiego,
- Kreatywne warsztaty majsterkowania,
- Popcorn i wata cukrowa
- Dodatkowo - zakupy za min. 40 zł = parasolka lub torba na kółkach gratis
Co to jest MR.DIY?
Nie wiecie co to MR.DIY? Nic dziwnego, to dość egzotyczna dla nas sieć handlowa. Jej historia rozpoczęła się w lipcu 2005 roku od małego sklepu z narzędziami, otworzonego w stolicy Malezji, Kuala Lumpur. W 2021 r. wkroczyła do Europy, ale Polska, po Turcji i Hiszpanii, jest zaledwie trzecim rynkiem, na którym jest obecna ta marka. Kolejne sklepy mają się pojawić w Polsce bardzo szybko: do końca 2024 r. będą w Krakowie i Piotrkowie Trybunalskim. Kolejne - w Bielsku-Białej, Andrychowie i Warszawie (trwa nabór pracowników)
- Dzisiaj MR.DIY to globalny gracz i jeden z największych na świecie detalistów w branży artykułów gospodarstwa domowego. Sklepy marki MR.DIY można znaleźć w takich krajach, jak: Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Indonezja, Filipiny, Kambodża, Indie, Hiszpania, Turcja, a teraz również Polska! - informuje strona internetowa firmy.
Sieć ma ponad 4 tysiące sklepów, w każdym oferując ponad 18 tysięcy produktów. Asortyment? Podobny jak w innych dyskontach, czyli od igły po widły, w pięciu głównych kategoriach:
- Majsterkowanie,
- Wyposażenie domu,
- Artykuły elektryczne,
- Artykuły biurowe i sportowe,
- Inne (obejmujące między innymi: zabawki, akcesoria samochodowe, biżuterię i kosmetyki).
Podobnie jak w przypadku znanych nam dyskontów, MR.DIY chwali się, że "to Klienci są najważniejsi i każdego dnia dokłada ona starań, aby jak najlepiej spełniać ich oczekiwania. W swojej działalności jest innowacyjna i elastyczna, zapewniając szeroką gamę dobrej jakości produktów w korzystnych cenach. Tak, aby być wierną mottu firmy: „ZAWSZE NISKIE CENY".
- „Wejście MR.DIY na polski rynek to nie tylko strategiczny krok w globalnej ekspansji marki, ale przede wszystkim zobowiązanie do oferowania rodzimym konsumentom szerokiej gamy unikalnych produktów, które ułatwiają kreatywne i wygodne życie - mówi Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY POLAND. - Chcemy, aby sklepy MR.DIY były dla klientów niczym dobry sąsiad, który jest blisko, poratuje w potrzebie, doradzi i zainspiruje. Dobierając asortyment naszych sklepów, za punkt wyjścia bierzemy oczekiwania konsumentów, związane z codziennym funkcjonowaniem, prowadzeniem domu i drobnymi remontami. A ponieważ wiemy, jak cennym zasobem jest obecnie czas, sklepy MR.DIY umożliwią kompleksowe zakupy dla całej rodziny w jednym miejscu. Co ważne, będziemy stale rozwijać naszą ofertę, na bieżąco analizować zmieniające się oczekiwania i trendy. Wnioski z tych badań znajdą odzwierciedlenie na naszych półkach. Jednocześnie zobowiązujemy się dbać o to, aby przy rosnących kosztach życia, ceny naszych produktów były konkurencyjne, zgodnie z mottem firmy "Zawsze Niskie Ceny"
Może Cię zainteresować:
Metropolia uruchomi długoterminowy wynajem rowerów elektrycznych. Przetarg już rozstrzygnięty
Może Cię zainteresować: