Życie w mieście rządzi się własnymi prawami. Bywa intensywne i nierzadko przybiera szalone tempo, a wielkomiejski zgiełk trzeba po prostu lubić. Z myślą o entuzjastach miejskiego stylu życia, 18 i 19 lutego 2023 r., pod dachem Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach rozkwitnie najprawdziwsza Miejska Dżungla.
Miejska Dżungla
18-19.02. 2023 r.
Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach
Cena biletu wstępu: 10-20 zł.
Miejska Dżungla to nowe wydarzenie proponowane mieszkańcom przez zarządcę Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego – PTWP Event Center, we współpracy z organizatorami letniego Centrum KATO.
– Zapraszamy wszystkich miejskich wyjadaczy, którzy w codziennej pogoni za ogromem własnych spraw wciąż doceniają pozytywne aspekty życia w wielkim mieście i korzystają z niego w sposób świadomy, poszukując oddechu i nieskrępowanej atmosfery. Już w drugiej połowie lutego katowicki MCK wypełni się tym, co miasto ma najlepszego do zaoferowania, czyli dobrą muzyką, pysznym jedzeniem, fantazyjnymi koktajlami i usługami w duchu slow, które zadbają nie tylko o ciało, ale i o umysł – mówi Oskar Olszewski, współorganizator Miejskiej Dżungli.
Targi, ale również rozrywka i relaks w Międzynarodowym Centrum Kongresowym
Przestrzeń, w której będzie się odbywać wydarzenie, zostanie podzielona na dwie strefy:
- targową,
- rozrywkową.
Jak zapewniają organizatorzy, cel jest jeden: sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom katowiczan i gości z sąsiednich miast. Strefa targowa wypełni się okazami roślin, modą, sztuką i przestrzenią wellness. Jak w każdej wibrującej miejskiej dżungli, nie zabraknie również szerokiej oferty gastronomicznej w wegetariańskim wydaniu.
Odwiedzający Miejską Dżunglę będą mieli możliwość zrobienia zakupów i skorzystania z usług wyselekcjonowanych wystawców, m.in. w ramach
- Plant Marketu,
- Bazaru Ubrań Vintage,
- Targu Lokalny Rolnik,
- Art & Design Zone,
- Wellness & Beauty Corner.
Kluczem doboru wystawców były wartości skupione wokół etycznych zakupów, mody cyrkularnej czy wspierania małych artystycznych pracowni z autorską biżuterią, ceramiką, designem. Nie zabraknie także kreatywnych warsztatów czy zajęć z jogi.
Uzupełnieniem całego przedsięwzięcia będzie strefa rozrywkowa, skoncentrowana wokół sceny, na której tematyczne prelekcje i spotkania przeplatać się będą z setami dj’skimi. Ponadto organizatorzy przewidzieli również strefę taneczną i wypoczynkową, a także bary. W części muzycznej dodatkowo zaplanowano wieczorny koncert (wystąpi m.in. Ferbi – kolektyw stworzony przez czwórkę katowickich muzyków to synergia eksperymentalnej muzyki elektronicznej z hip-hopem i elementami jazzu). Niedzielne popołudnie zakończy się hucznym Szpasem, czyli konceptem muzycznego pikniku elektronicznego znanego z takich miast, jak Berlin, Los Angeles czy Warszawa.
Więcej informacji:
Bilety:
Regulamin konkursu na Facebooku portalu Ślązag.pl z zaproszeniami na targi Miejska Dżungla
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Konkurs jest organizowany pod nazwą „Wygraj zaproszenia na Miejską Dżunglę w Międzynarodowym Centrum Kongresowym”
2. Organizatorem konkursu jest firma Media Operator sp z.o.o. ul. W Roździeńskiego 2a, 41-946 Piekary Śląskie
3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na stronie www.facebook.com/slazag
§ 2 WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
1. Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna, która:
a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego.
b) nie jest pracownikiem Media Operator
c) nie jest członkiem rodziny pracownika Media Operator
§ 3 NAGRODY
- Nagrodą w Konkursie jest podwójne zaproszenie na wydarzenie pn. Miejska Dżungla w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach 18 i 19 lutego 2023 r. w liczbie 5.
2. Zdobywcą nagrody w Konkursie jest Uczestnik, wyłoniony przez Komisję Konkursową, który w czasie trwania konkursu, pod postem konkursowym na profilu Facebookowym www.facebook.com/slazag zamieści wpis, zawierający odpowiedź na temat zadany w poście konkursowym,
3. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji Konkursu, Organizator powołuje komisję konkursową. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Konkursu, interpretacji i postanowień tego Regulaminu rozstrzyga Organizator.
4. Laureaci Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej poprzez serwis Facebook do maksymalnie 2 (dwóch) dni roboczych od zakończenia Konkursu. Zaproszenia w formie wpisu na listę gości upoważnionych do bezpłatnego uczestnictwa w imprezie, zostaną przekazane zwycięzcom za pomocą wiadomości na Facebooku.
5. W myśl niniejszego regulaminu, każdy uczestnik zwalnia serwis Facebook z odpowiedzialności za konkurs prowadzony przez Media-Operator.
6. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez serwis Facebook, ani z nim związany.
§ 4 DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU
1. Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie przez Uczestnika Konkursu prawdziwych danych osobowych, tj.: imienia, nazwiska, adresu, adresu konta poczty elektronicznej, numeru tel. kontaktowego niezbędnych do przekazania nagrody.
2. Przystępując do Konkursu i akceptując niniejszy regulamin Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych przez Organizatora. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia Konkursu oraz w związku z wydaniem nagrody.
§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności konkursowych. Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na profilu www.facebook.com/slazag
Może Cię zainteresować:
9 pięter w biurowcu .KTW zajęła firma konsultingowa PwC. Zobaczcie zdjęcia i ten widok!
Może Cię zainteresować: