Wzrost liczby użytkowników o 1000 procent, a liczby odsłon o 2200 procent! Tak, tu nie wkradł się chochlik, ani zera się nie podwoiły. 1000 i 2200 proc. w górę. To zeszłoroczne wyniki internetowego sklepu Polskiej Grupy Górniczej jeśli porównać je z wynikami za rok 2021.
Sklep internetowy PGG bił rekordy w 2022 r.
Jak przypomina spółka, jeszcze w 2021 r. w e-sklepie zarejestrowanych było raptem niespełna 800 użytkowników, a witryna miała 15 milionów odsłon. Już jednak pod koniec 2021 r. zainteresowanie sklepem zaczęło rosnąć, a potem nastąpiła istna lawina. W miarę jak rosły ceny węgla w skupach i spadała jego dostępność, oferujący krajowy surowiec w miarę przystępnej cenie e-sklep PGG zaczął przeżywać prawdziwe oblężenie. Jak podaje spółka, według Google Analytics przez cały ubiegły rok sklep odwiedziło prawie 9 milionów nowych użytkowników, a jego witryna miała ponad 350 milionów odsłon.
Absolutny rekord padł 16 sierpnia, kiedy to witryna e-sklepu miała ponad 5,5 miliona odsłon. 7 lipca jednorazowo (ok. godz. 16) zalogowało się do niego ponad 2 miliony klientów, zaś 9 sierpnia – jak wynika z informacji uzyskanych z systemów zabezpieczających przed atakami DDoS – łącznie do sklepu logowało się 10 milionów osób.
W sumie w całym 2022 roku w e-sklepie PGG zarejestrowało się ponad 1 milion użytkowników, a przez węzeł krajowy od momentu wprowadzenia takiej zmiany (tj. o 24 listopada) ponad 45 tysięcy osób.
No i wreszcie najważniejsza statystyka - w całym 2022 roku w sklepie internetowym PGG złożono prawie pół miliona zamówień na około 1,5 miliona ton węgla i miałów.
Liczby te byłyby jeszcze większe, gdyby nie fakt, że po włączeniu do systemu dystrybucji węgla samorządów PGG czasowo wstrzymała w swoim e-sklepie sprzedaż „kostki” i „orzecha”.
Może Cię zainteresować:
Rok 2022 wywindował ceny węgla i pokazał jak bardzo jesteśmy zależni od tego paliwa
Może Cię zainteresować:
PGG ograniczyła sprzedaż w swoim e-sklepie. Węgiel trafi do gmin
Może Cię zainteresować: